• Przekazanie BŚP 2023

• Sztafeta Światła dobiegła końca. Dziękujemy wszystkim za odebranie Płomienia, za miłe i ciepłe słowa dodające nam otuchy, za miłe przyjęcie

Hasło „Czyńmy pokój” zachęca do głębokiej refleksji nad tym, czym jest pokój - w końcu to nie tylko brak konfliktów zbrojnych, ale także harmonia wewnętrzna, w której odnajdujemy równowagę ze sobą i innymi ludźmi...

• Odebranie BŚP 2023

• Odebranie Betlejemskiego Światła Pokoju podczas wigilii Hufca ZHP Powiatu Włocławskiego, która odbyła się w Kruszynie

W tym roku Betlejemskie Światło Pokoju przekazywane jest wraz z przesłaniem „Czyńmy pokój”! Jego płomień niesie nadzieję, a tradycja jego podróży stanowi potężne świadectwo pojednania między narodami. Więc...

Czyńmy pokój!

• Kolędowanie z przedszkolakami

• 15 grudnia 2023r. odbył się wspaniały koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu grup przedszkolnych. Mieliśmy okazję dotrzymać im towarzystwa dzięki zaproszeniu nas do wspólnych występów. Dziękujemy!

• Wycieczka do kina

• W dniu 14.12.2023 roku odbyła się wycieczka do włocławskiego kina na film „Pięć koszmarnych nocy” wyreżyserowany na podstawie gry przez Emme Tammi. Uczestnikami wycieczki były klasy; 6a, 6b i 8a nad którymi opiekę sprawowali Pani Maria Kucharska, Pani Beata Kacprzak i Pani Joanna Wysota. Kierownikiem wycieczki Był Pan Piotr Kasperkiewicz. Film warto zobaczyć, choćby ze względu na świetnie wykonane rekwizyty, postacie oraz na jego wartość humorystyczną.

• Wyjazd do kina i parku trampolin

• W środę 13 grudnia 2023 roku uczniowie klas 4a i 5a pojechali do Włocławka do Multikina na film pt.: „Wonka”. Po magicznym seansie udali się do parku trampolin JumpHeaven, gdzie mieli okazję rozwinąć swoją koordynację ruchową, sprawność całego ciała i kondycję. Mogli rozładować drzemiące w nich pokłady energii oraz świetnie się bawić. Po tych atrakcjach wszyscy udali się do  restauracji McDonald’s. Wycieczkę zorganizowały p.Monika Lewandowska i p.Agnieszka Biernacka, a w opiece nad uczniami pomogli p.Dorota Pabian i p.Wojciech Jabłoński.

• Wyjazd do kina

• 14 grudnia 2023roku uczniowie klas Ib i Ic pojechali do Multikina we Włocławku na film animowany pt.: „Trole 3”. Po pełnym humory seansie udali się do restauracji McDonald’s. Wyjazd zorganizowały wychowawczynie klas: p. Lidia Gąsiorowska i p. Justyna Ziółkowska.

• Wieści od SU

•            21 listopada w naszej szkole obchodziliśmy Dzień Życzliwości. Samorząd uczniowski porozwieszał plakaty, które zachęcały do zabierania ze sobą miłych słów i podawania ich dalej. Uczniowie chętnie brali udział w niecodziennej zabawie, wymieniając się zrywanymi karteczkami. Miłym akcentem były słowa kierowane również do nauczycieli.

W tym roku szkolnym andrzejki w naszej szkole obchodziliśmy 28 listopada. Licznie zgromadzeni uczniowie chętnie bawili się przy muzyce przygotowanej przez kolegów z klas ósmych. Wyjątkowa dekoracja zachęcała do szampańskiej zabawy. Zabawę urozmaicały również wróżby wykonywane przez uczniów naszej szkoły. Ogromnym zainteresowaniem cieszyło się lanie wosku, którego podjęły się mamy z rady rodziców. Ale największa atrakcją okazał się darmowy popcorn, przygotowywany przez radę rodziców. Dziękujemy bardzo za pomoc i liczymy na dalszą współpracę.

A dzień później uczniowie przywędrowali do szkoły w piżamach. Pomysłowość uczniów nie zna granic i oglądaliśmy przeróżne nocne stroje. Dziękujemy i zachęcamy do dalszej zabawy jeszcze większą liczbę uczniów.

Samorząd uczniowski

• Pierniczkowe love w klasie 4b

• Na dzisiejszej godzinie wychowawczej uczniowie klasy 4b zmienili się w cukierników dekorując przepyszne i cudnie pachnące pierniczki wykonane przez panią Magdalenę Aleksińską i panią Justynę Ostrowską. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i przygotowanie nieskopdzianki.

wych. kl. 4b Joanna Czynszak

• Mikołajkowa Noc Harcerska

• Z piątku na sobotę, 8 grudnia 2023r. gościliśmy 47. DH Brzeskie wilczki na Mikołajkowej Nocy Harcerskiej. Ogólnie było nas 60.  Wieczór i noc przebiegły na wspólnych pląsach, sportowych zawodach, śpiewaniu piosenek, ale przede wszystkim na integracji naszego środowiska z zaprzyjaźnioną drużyną. Wykonaliśmy obrazek świąteczny... Obejrzeliśmy "Kronikę Świąteczną" i.... cisza nocna nastała o godzinie... 3.00 rano. Nie spaliśmy za długo, ponieważ pobudka zerwała nas już o 5.30 Niewyspani, aczkolwiek z radością na twarzach zakończyliśmy biwak o 7.30 :)

• Wycieczka do Suntago

• 4 grudnia klasa 4b i 5b odwiedziły kompleks basenowy Suntago. Zjeżdzalnie, cieplutka woda, palmy... W ten piękny, zimowy dzień przenieśliśmy się na chwilę na słoneczną plażę. Sześciogodzinny pobyt w wodnym parku rozrywki zakończył się oczywiście wizytą w "Maku" i szczęśliwym powrotem do domu :)

• Publiczna Szkoła Podstawowa im. Aleksandra Kamińskiego
        • ul. Nowa 6 Urząd Miejski w Lubrańcu ul. Brzeska 49 87-890 Lubraniec 87-890 Lubraniec Poland